View Single Post
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Mine helskontakter, psykologer og andre helsearbeidere mener folk som meg med nesten livslangt opiat avhengighet og sterke traumer må jobbe gjennom ting før man slutter med det. Vil gjerne slutte. Var nykter 3 år uten sub og det var de værste årene i livet mitt. Levde konstant i traumer og vanskelig ting jeg ikke hadde jobbet med.

Jobber med disse tingene i dag i håp om å kunne slutte med sub, men tør ikke slutte med de per dags dato. Jeg klarer det, meb får det så tungt og tøft. Hjernen min slår seg på trauma arbeiding med en gang den ikke er medisinert. Helt håpløst, men får håpe jeg fpr jobbe meg gjennom det.

Ingen fordel å gppå sub og jeg hater å måtte ta de, men bedre enn 2-2g hero pluss div om dagen
Vis hele sitatet...
Lest mye av hva du skriver på forumet fordi vi har en tendens til å finne hverandre under samme kategorier.

I ditt tilfelle forstår jeg den beslutningen.

En ting jeg ikke har snakker med deg om før er min mistanke om at bivirkningen fra substitutbehandling er grunnen for at du nå også er avhengig av annen medisin i tillegg og at hadde du klart å trappe ned i høyere hastighet kunne du slippet dette problemet.

Tror fortsatt det er håp for deg med å slippe, men du må av subtitutbehandling først, noe jeg selvfølgelig forstår er vanskelig og en lengre prosess noe som er uheldig da det er en kamp mot klokka i forhold til akkurat det.


Håper du får god hjelp og oppfølging av støtte apparatet, som jeg selv ofte oppfatter som for lite kompetente på området.