View Single Post
Fy faen så bra tråd, dette var sterk lesning. Kan fortelle at jeg selv begynte med hasj pga jeg mistet alle mine venner pga mobbing i 15-16års alder, og fikk plutselig nye venner og ble "kul". Det var så forlokkende, jeg ville prøve alt, begynte med syre, sopp og xtc, alt gikk bra med seksere i alle fag da jeg er autisisk og ekstremt inteligent. Men når speeden tok meg gikk alt til helvete. Ble tvangsinnlagt, tvangsforet 100mg sobril og antipsykotisk+++ i et halvt jævlig år.

Jeg prøvde alt av downers og mer der inne, valium, rohypnol, temgesic, av og til hasj vist noen hev det inn gitteret på røyketerassen, fikk en dame til å skyte heroin i meg. Lå på sengen og nøt det som bare det når de kom inn med sovemedsinene imovane og phenergan om kvelden. Da spant hele rommet og jeg holdt meg fast i sengen. Jeg kom ut derfra, og gikk rett på sprøytekjør i parken med speed, heroin eller subutex og piller i blanding så ofte jeg kunne. Solgte alt jeg eide og okkuperte et hus med en venn lenge som ikke synes fra veien fra noen retning. Det var strøm og vann og alt der, merkelig.

Til slutt flytta jeg hjem til mor og far, og tok heroin i doser jeg ofte håpte skulle drepe meg med sprøyte en time etter rohypnol inntak som regel. Jeg ville ikke leve lenger heller og ga fullstendig faen i om jeg døde. Sovna ofte med nålen i armen. Fikk ikke lov å låse dassen i tilfelle overdose, og vi hadde en knapp over sengen til mor og far du vrir om for å tilkalle ambulanse, eller politi ettter hvilken retning du vrir den.

Jeg hadde bedre perioder med hjelp fra en pillepusher av en lege, fikk alt mulig og klarte meg på det mellom heroin perioder. Husker valium, sobril, lyrica, 8 paralginer dagen, og to imovane pluss alt som så bra ut i felleskatalogen av c-preparater på samme tid daglig fra en lege. Har hørt om folk som får enda mye mer og sterkere ting av syke leger. Til slutt måtte jeg flytte og bodde på hospits og dealeren bodde rett over gangen. Jeg bodde mer hos han, som mekka et skudd til meg hver gang han skulle ha heroin eller speed eller begge deler på en gang. Gjelden ble skyhøy, og jeg ble reddet av mormor som jeg fikk flytte til fra hele gjelden og shiten. Hun betalte subutex som jeg tok med sprøyte frem mot lar, der jeg gikk rett på metadon da jeg viste jeg ville ta subb med nål før eller siden når jeg fikk det med meg. Hadde allerede problemer med blodårene og sov i begge hender hele tiden.

Metadon er det dummeste valget jeg tok noen gang. Er på 100mg, får masse bivrkninger og må ta masse hormoner, medisiner, valium, og imovane og blir ikke frisk engang. Håper på sevrelong. Jeg begynner å slite nå selv om jeg knapt nok røyker hasj i dag. Jeg hater å gå på lar, heldigvis er de sinnsykt grei med meg og jeg er x-lar. Får ta med en flaske til neste dag og ta kl fem om morgenen, henter bare to minutters gange med hund unna meg. Slipper oppsyn på prøver, og tar bare to prøver i mnd. Jeg sier alltid fra om jeg ruser meg likevel, jeg er for ærlig til å la vær. Og jeg vil ha best mulig hjelp som er umulig om jeg ikke er ærlig med de.

s