View Single Post
Sitat av frø Vis innlegg
Wow.. Dette er noe av det sjukaste eg he lest. Eg sei bare ein ting og det er at om moren min hadde sakt dei tingane te meg i ein alder av 22 så hadde mitt forhold til mor aldri, ALDRI blitt det same igjen. Sjølv om ein er sjokkert så sei man ikkje sånn te barna sine. At så mange av dere synast at detta er vanleg oppførsel skremmer meg. Eg kjenner nokre konservative sjuke folk, men å snakke slik te sine "barn" er.... Skremmans.

Om me snakker om for eksempel drap eller terror så begynner me å nærme oss ein situasjon der denna retorikken er akseptabel. Eg anbefaler deg å spør di mor om "eg virkelig er så verdilaus".

Eg skjønner at detta tydeligvis er vanleg mtp. responsen i tråden her, så det er vel bar eg som er eit avvik.

Edit: Eg hadde forstått det om det kom frå eit barn.
Vis hele sitatet...
Er da en god del her inne som kritiserte språkbruken hennes. Å bli bekymret var helt forståelig mtp. kunnskapsbildet, det var jo måten hun taklet det på som var dårlig. Skal sies at vi ikke vet noe om henne ellers som person.
Tror det er en del her som har fått noe lignende reaksjon for foreldre, men også mange av oss som har fått en mye mildere og forståelsesfull reaksjon av foreldre også.