View Single Post
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
321
- Hvordan ser det ''psykedeliske hierakiet'' ut for deg?

Jeg liker LSD best, fordi den er så likanes og kan brukes i så mange settinger.

- I hvilken rekkefølge ''jobbet du deg oppover''?

Cannabis, fleinsopp, LSD. Usikker på om MDMA skal være med i listen, men den er etter LSD.

- Hvorfor gjorde du det i den rekkefølgen?

Cannabis fordi det er så mye mere sosialt akseptert enn de andre jeg har listet opp. Fleinsopp fordi den var den mest tilgjengelige etter cannabis. LSD kan jeg takke bitcoins og Silkroad for.

Har siden tidlig ungdom fattet interesse for å tøye bevisstheten ved bruk av forskjellige teknikker. Den lille listen jeg har, virker i stor grad å være styrt av tilgjengelighet. Nå skal det sies at fleinsopp ble prøvd for første gang nesten 15 år etter mitt første trekk cannabis. Men det var allikevel tilgjengeligheten som styrte inntaket. Da jeg har lite kontakt med den slags miljøer var det å pelle seg ut på sopptur alene. LSD ble bestilt fra Silkroad, og der er mye av grunnen stor tilgjengelighet og god sikkerhetsmargin for at et brev går gjennom tollen.

- Hva vil du anbefale andre?

Et par øl eller flere, og små doser med fleinsopp. Der man kan øke doseringen av fleinsopp etter hvert som man føler seg litt tørrere bak ørene En meget myk, om litt tåkete inngang, til psykedelia. Gir deg tilgang til noen små spots her og der i en ny verden, slik at du mykner opp innøvde tankerekker. God massasje, som gjør deg klar til sterkere turer etter hvert.

Grunnen til at jeg anbefaler det overnevnte er fordi jeg selv er en meget forsiktig person. Til andre tøffere og mere vågale typer, vel.. det får de som er det, anbefale hvilken vei dem bør ta. Kjører nok på hardere enn det jeg gjorde i begynnelsen

Ser Bearass nevner DMT som inngangsport til psykedelia. Det ville vært fullstendig galskap for en person som meg, men kanskje perfekt for andre. Man må nesten kjenne seg selv litt, om hvordan man reagerer på nye ting her i livet. Jeg er en som så og si aldri hopper ut i ting. Er ikke dermed sagt at jeg kryper i fullt nervespenn, men dæven det er noen bittesmå skritt jeg tar ja, for så og få opp farten mere og mere. Fordeler og ulemper med å være så forsiktig. Som med alt.
Sist endret av bipbapbop; 2. september 2016 kl. 20:33.