View Single Post
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
Det er en som skylder meg nærmere en halv million, og han vil ikke betale for seg.
Vis hele sitatet...
Enda en av disse trådene. Skal vi se hva som ligger bak ordene "skylder" denne gangen
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
Karen har skyld meg dette i 2 år nå
Vis hele sitatet...
Du mener det er 2 år siden hans informasjon 100% sikkert førte til at du blei tatt med masse narkotika som du selv hadde betalt en halv million for?

Sitat av Isrsxd Vis innlegg
Dette er ikke en formell sak, her er det snakk om at han snitchet og det førte til at jeg tapte et slik beløp.
Vis hele sitatet...
Derfor kan du ikke forvente hjelp fra inkasso, seriøse firmaer eller lokale MC.
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
hittil har han vippset hele 500kr.
Vis hele sitatet...
Så hvorfor plage han da? Han stjal ikke 500 000 av deg, han krita ikke av deg. Du blei tatt, og det er faktisk ditt eget ansvar å planlegge, eller ta konsekvensene. Ansvar for egne handlinger er visst et totalt fremmed begrep for enkelte? Hvordan i faen presterte du å ha deg selv pluss varer for en halv mill på ett og samme sted, begynn heller i den enden du...

Sitat av Isrsxd Vis innlegg
Karrieren ble slutt ganske rett etterpå. Soner min tid og er i over 100% jobb og har kjøpt meg hus og har et stabilt rolig liv.
Vis hele sitatet...
Likevel filosoferer du rundt at han unge, litt for umodne fyren som tenkte på seg selv og de kronene du gjerne skulle hatt fra han. Det er ett eller annet med denne setninga som river og røsker i troverdigheten på hele posten...
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
Var uheldig med en fyr som jeg trodde jeg kunne stole på , men han er litt ung og bryr seg tydelig mest om seg selv
Vis hele sitatet...
Hvor ung snakker vi? Du har allerede sona fordi langing er ulovlig i Norge, og dermed har du heller ingen rett på erstatning og oppreisning... Du har tjent penger skattefritt og vært en parasitt, og tenker fortsatt som en jævla parasitt. Dette var ikke kriting, politiet tok det, så du får heller sende søknad til politi-lager-sjef knarkesen og høre om muligheten for beslags returnering grunnet god oppførsel.

Lykke til med å presse penger som ikke eksisterer fra folk som aldri har lånt de...
Sist endret av knert1; 16. august 2020 kl. 14:27.