View Single Post
Sitat av Ingebrigt Vis innlegg
Har faktisk opplevd mye av det samme selv og livet går ikke på skinner nå heller men er 1000 ganger bedre enn da jeg brukte alkohol og piller istedenfor. Og i tillegg er jeg blitt en meget velstående person.
Jeg velger også en sunn livstil der sunn mat og fysisk aktivitet (yoga, mye husarbeid, turgåing etc.) gir meg både ro og livsglede og den veien jeg er inne på nå tror jeg ikke er tilfeldig, men styrt av høyere makter som takk for min innsats i hans tjeneste.
Vis hele sitatet...
Så du tror genuint at en person som er blitt sengeliggende og må ha alt av livsførsel intravenøs skal legge om livsstilen sin, og slik skal en viss høyere makt fikse livet mitt, som et sykehus har klart å ruinere som følge av 3 operasjoner som har fått fatale følger, grunnet sykdommens sjeldenhet, samt mangelen på å lytte til pasienten? Men da skal jeg ta med meg sengen ut, det intravenøse stativet, hjemmesykepleien og alt av pumper og slanger opp trapper, ned bakker og ut, samt utøve yoga, som jeg hverken har helse til og som er livsfarlig for meg mtp luftembolisme. Men den er grei! Har så masse å glede meg over med morfinpumper, å lure på hvor lenge kroppen klarer å holde i dette osv. Du ga meg virkelig informative innspill her.

Ser at jeg virkelig har fortjent det jeg har fått slengt i fanget🙃