View Single Post
For min del er ketaminoplevelser noe av det drøyeste jeg noen gang har opplevd på psykedelika, foreløpig, ikke at jeg noen gang har tatt gedigene doser lsd eller sopp, enda, eller prøvd dmt. Men i ettertid er det faktisk ikke så langt unna det jeg forestiller meg hvordan en breaktrough på dmt vil være .
Hørt dmt er ganske så annerledes..Så det må bli en annen interessant opplevelse ved en annen anledning.

Dette var et aller annet årstall hvor berømte SilkRoad var oppe å gikk, og jeg fikk tak i det ifra England. Visste ikke så mye om de forskjellige ket typene da så om det var racemisk, s eller r vet jeg ikke. Men hadde prøvd en liten bump noen år tidligere på fest og kan huske at den ga veldig forvrengte lyder så det var helt spaca å høre andre snakke. Kan ikke huske det skjedde på den typen jeg fikk tak i.

Det er veldig vanskelig å sette ord på selve opplevelsen..... Når jeg tenker tilbake på den og snakker om den så er tittelen blitt "elevator in space"
Veide opp og snortet 100mg siden det var det som skulle bli inngangen til k-hole, ifølge google.
La meg godt under den varme dyna i senga med headsettet på full guffe med darkpsy. Etter ca 5min gled jeg inn i en annen verden. Eller galakse. Kjente kriblingen som om en gjør når en trekkes opp av en berg og dalbane før en setter utfor. Husket ikke lenger at jeg lå i noen seng..
Det akselrerte opp, ned, oppned, bortover og sidelengs alt ettersom åssen musikken forandret seg. Et gedigent tannhjul hvor alt som skjedde bare "stemte". Ingen tilfeldigheter. Jeg var bare en passasjer som satt på uten noen form for kontroll ifht. hva som skjedde i trippen men hadde samtidig følelsen av å sitte "trygt" på.

Uansett, dette var veldig heftig og fett. Og husker godt den følelsen jeg hadde da jeg ble "bygd" opp igjen "lag for lag" i sengen etter å ha vært totally dissolved, og lurte på om dette hadde dette gått stille for seg!? Var nemlig på en rusinstitusjon så tanken om at det var fullt texas på rommet med nattevakter og div husker jeg streifet innom og var litt skummel. Kom til meg selv tilslutt i ca samme stilling og rom-kameraten lå og sov, så det gikk jo bra, heldigvis
Aner ikke hvor lenge jeg var borte men ifølge låtene på spillelista må det ha vært en god stund.

Skjønner hvor reckless jeg var ved å dra på med høy dosering på et stoff jeg ikke hadde noe særlig erfaring med på et sånt sted.
Ville ikke gjort det igjen i den settinga selv om jeg visste på forhånd at det mest sannsynelig ville bli en reise i sinnet så vet man jo aldri, så ikke gjør som meg!