Tråd: Ketamin
View Single Post
Sitat av colakork Vis innlegg
Du er på et annet nivå enn meg

Høres nesten litt skummelt ut å kjøre på med alt det der sederende ettersom jeg ble helt slått ut av å snufse på fingertuppen alene.

Det blir å starte med en grønn joint også skal jeg ri bølgen og se hva som "kaller" etter 1,2,3 bumps.

Hvis jeg holder på å "smelte vekk". Kan jeg ta coke for å lande beina igjen?
Vis hele sitatet...
Jeg opplevde ved ett par anledninger å bli ganske kvalm av å blande ketamin og cannabis. Uansett rekkefølge. Men da var det snakk om en god del ketamin. Bumper man litt og røyker, så er det bliss.

Ketamin belaster hjerte en del, bare kjenn på hvor mye det banker når du "smelter", cannabis øker pulsen også, coke er kjent for å være meget skadelig for hjertet. Høres ikke ut som en bra kombo i mine øyne.

Kan se for meg at kokain vil motvirke ketamin, men hvorfor skulle man ønske det? Tar ketamin = god form, tar kokain oppå der = praktisk edru? Det var i allefall noe sånt jeg opplevde da jeg tok ketamin for tidlig ila. en MDMA-roll - det ble hverken kjøtt eller fisk. Litt bortkastet.
Sist endret av Stray Wanderer; 30. januar 2021 kl. 08:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.