View Single Post
KasperAG's Avatar
Trådstarter
105
Ja, jeg er mest av alt opptatt av hva psykedelika kan gjøre på sikt og hvordan det kan utvikle meg som menneske. Om det er en heftig trip som er målet ville jeg tatt Ketamin og dratt til K-hole. Der får jeg i pose og sekk - langvarig hjelp mot angst og depresjon som en galaktisk vandring som alltid gir meg en dypere forståelse av min plass i verden og hvordan alt henger sammen. Det jeg liker ekstra godt med mikrodosering av LSD er at jeg ikke føler meg som en misbruker eller en som ruser seg (selv om det er i medisinsk øyemed er jeg noe hard med meg selv på slike ting).

Fra jeg prøvde å ruse meg på annet enn alkohol og i over 30 år sa jeg alltid at jeg kan prøve alt - men ikke heroin og psykedelika som LSD, Ketamin, DMT etc. Rett og slett av frykt for hva det kunne gjøre med hjernen min. Ironisk nok er det nettopp psykedelika som nå har reddet både hjernen min - og livet mitt. Jeg er overbevist om at dette er fremtiden for mange som lider av angst, depresjon, ptsd og misbruker-problemer, blant annet.