View Single Post
KasperAG's Avatar
Trådstarter
105
Dag 5. Morgen + formiddag. Noe av det fineste med dagene etter at jeg startet med mikrodosering er å våkne. Hver dag har jeg våknet til blanke ark, ingen mørke tanker - og jeg er rimelig kjapt oppe av senga og setter i gang med gjøremål umiddelbart. Tidligere var den beste tiden av døgnet for min del tiden fra jeg sovnet til jeg våknet. Etter at jeg våknet ble jeg gjerne liggende i senga lenge, før jeg gamet, forsøkte å runde internett eller Netflix. I dag spretter jeg kjapt opp, pusser tennene (noe jeg har gjort morgen og kveld alle dager etter oppstart av mikrodosering - tidligere må jeg flaut innrømme at tennene ble pusset ett par ganger i løpet av en uke). Samboeren min har bursdag i morgen så jeg kjører for å kjøpe bursdagsgave. Det er bare en gave jeg har klart å finne på, og den er god. Skuffet må jeg konstatere at det er bestillingsvare. Jeg har ingen plan B - og et slikt tilbakeslag ville tidligere gjort meg særdeles motløs. Kjenner ikke på noen negative tanker, tenker bare at jeg får vandre rundt litt så kommer gaven til meg - og det gjør den plutselig. Som alt i disse dager føler jeg at alt går min vei, stang inn hver gang. Selvfølgelig er det ikke slik, men det er de positive opplevelsen som blir med meg gjennom dagene - det som er irriterende/kjipt/plagsomt o.l avfeies uten at jeg engang er klar over det.

**********

Om det er andre mikrodoserer som leser denne tråden hører jeg gjerne fra dere om erfaringer både i tråden og på PM om det er å foretrekke for dere. Lurer litt på hvordan det er med toleranseevnen og LSD på sikt.