View Single Post
Sitat av Stormen
Hei gutta,

interessant tråd :-)

Jeg mener ikke dette negativt på noen som helst måte, men jeg har ikke tatt så mye psykadelika, så jeg lurer: Hva får dere egentlig ut av denne informasjonen/viten?

Slik jeg ser det, så er livet en linær tråd mellom fødsel, reproduksjon og død - og i så måte, så er ikke denne informasjonen så "viktig" for meg; den gjør ingenting for meg.

Blir dere mer lykkelige av å vite av at naturen gjentar seg i alle organismer - eller at alt vibrerer?

Bare presiserer dette igjen: Jeg er absolutt ikke negativ her, og jeg er veldig åpen for slike ting selv - men når jeg leser denne tråden, så tenker jeg: "Ok, og hva så? Alt vibrerer - ok, hva kan man bruke den kunnskapen til?"
Vis hele sitatet...
Er ganske fantastiske opplevelser man har på psykedelia. Skjønner godt at utenforstående ikke synes det er noe matnyttig i å diskutere dette, for det blir ca like givende som å diskutere jenter og seksualitet for en som er født uten baller. Man må oppleve greiene først og fremst, så kan man prate, for skal love deg ting blir interessante

F.eks. McKenna og Eckhart Tolle makes mye mer sense (på godt norsk) etter å ha opplevd litt av det de snakker om. Om livet er lineært eller ikke så er uansett opplevelser noe av det som gjør det interessant.
Sist endret av H2O; 6. oktober 2008 kl. 19:40.