View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Ser det kan være vanskelig å diskutere enkelte emner her inne om crew og moderatorer står på samme side.

Da vanker det ofte tusen motsvar og stakkaren som prøver å si meningen sin forsvinner i alle godt skrevne motsvar.

For ikke å snakke om KP klubben som bastant gir KP bare crew eller mods sier noe.
Rævslikker KP kan man gjerne kalle det.

Nå har ikke jeg fått slettet altfor mange innlegg selv men forstår hvorfor mitt fyllerør blir slettet.
Vis hele sitatet...
Men hva forsvinner? Ting blir jo absolutt stående (når de ikke blir slettet, da, altså, men det er jo en annen sak). Er det et problem at motsvarene er godt skrevet? Kan man ikke bare skrive bra selv?

Når det gjelder KP-klubber... vel. I det aller minste finnes det ikke bare én. Noen backer hverandre basert på argumentasjon og debattskikk, noen på meninger. Jeg for min del har også lagt merke til at en bestemt gruppe synspunkter ofte har en tendens til å høste KP fra de samme personene. Det er tross alt ikke mer enn menneskelig psykologi. Men det er definitivt ikke en ting som er begrenset til én "camp" av meninger. Det kan man se i nærmest hver eneste politiske tråd her.