View Single Post
Trådstarter
9
Men er det slik at dette er vanlig praksis? Selv om jeg ikke blir sagt opp så er det jo flaut nok at dette kommer fram til leder. Sist jeg ble stoppet så tok de avhør og alt, nå spurte de meg bare om hva de gjorde sist, sa det at de tok avhør og blåseprøve. I dag sa de bare at siden jeg innrømte forholdet og var ærlig kommer de bare til å sende meg et nytt brev med forelegg på bot på 10000kr. Spurte om det var slik om de tok spytteprøve nå ville det komme noe fram, svarte da nei på dette, politimannen ga meg så id tilbake og han tok nøklene som jeg kunne få igjen i morgen slik at kjøper kan overta bilen...

Virker som han bare spurte om det var der jeg jobbet siden han så konvolutten og ikke fordi han ville varsle, men jeg aner ikke hva vanlig praksis er.

Uansett takk for svar alle sammen

Har forøvrig krav om begrenset politiattest, men den stiller kun krav til forhold som ran/seksualitetsforbrytelser.

Et spørsmål til, vil jeg få et varsel om at opplysninger blir utlevert? Så kan i alle fall stålsette seg på en flau samtale hos sjefen
Sist endret av gix2208; 20. august 2020 kl. 20:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.