View Single Post
Sitat av DrShroom Vis innlegg
de sier at Etherum kommer til å vokse om noen år når de har fått ut de meste av Etherum miningen viss du/dere forstår? eller er dette bare tull? vokse i pris vell og merket.
Vis hele sitatet...
Du må aldri høre på hva noen sier, dette er gamling. Du finner personer som forteller deg at den kommer til å stige, og du finner personer som sier at den kommer til å synke i verdi. Begge kan ikke ha rett.

Selv om framtiden nå ser lys ut for Etherum, så kan det komme en uventet hendelse om 2 måneder eller 1 år som gjør at ingen vil kjøpe mer Etherum, og dermed er den verd null. Samme motsatt, at det skjer noe som gjør at Etherum blir super attraktivt. Og dette gjelder ikke bare Etherum, dette gjelder all valuta, inkludert Bitcoin, NOK, USD, EUR.. osv

Selv eksperter som har lang utdannelse innen økonomi, børs og aksjehandel har ikke oftere rett enn ~50% av gangene, tilsvarende resultat som hvis man hadde kastet en terning. Man hører stadig om eksperter som spår det ene og det andre, men man glemmer fort de gangene dem tar feil. Men de gangene dem har rett, så hører man ofte uttrykket «Det var det jeg sa». Og de ekspertene for avisomtale om hvor flink dem har vært, og klart å spå det.

Klarer du å oftere gjøre riktige valgt enn feil valg, så tjener du penger. Derfor sier jeg at «stol på magefølelsen», bruk analyseverktøy, og se på data. Så kan du spørre deg selv, ser dette bra ut? Høres det bra ut? Og ikke minst føles dette riktig?

Sitat av geir78 Vis innlegg
Jeg spår at det legger seg på opptil 10x dagens pris om år.
Vis hele sitatet...
Uten å høres negativ ut, så kan du godt spå det, men hvorvidt det inntreffer er en helt annen sak. Les ovenfor.
Sist endret av 0xFF; 23. oktober 2017 kl. 22:53.