Tråd: Egodød
View Single Post
Erkekjetter
Trådstarter
49
Min første slik opplevelse for en del år siden, kom "overraskende" og var bokstavelig talt en forferdelig opplevelse. Ikke forferdelig i den form at det ble en bad trip, men i den form at en ser på seg selv og tid/rom på et vis jeg aldri i min villeste fantasi kunne tro "eksisterte". I ettertid satt jeg lenge med en ettersmak av at alt det mine sanser forteller meg i vanlig tilstand, er en "løgn" og at kroppen min er et hinder for å se min "ekte" eksistens og betydning,noe jeg ikke kunne tatt mer feil av. Min personlighet er bare et resultat av mine kropslige begrensninger, fjern begrensningene og man forstår fort hvordan alt og alle er har kontakt på et helt annet nivå.

Som du sier så blir personligheten rensket for hverdagslig tankegang, og man blir bokstavelig talt i ett med universet. Man blir gjenfødt, og det til det bedre. Skal sjekke opp Chinacat. Grunnen til min interesse nå , er en nylig ego død opplevelse på 1500ug lsd, som sitter ekstremt i meg fortsatt, men ikke på en negativ måte, heller en nysgjerrig følelse.
Derfor er jeg interessert i andres opplevelser og tanker rundt dette.

En trip rapport er nærmest umulig for en slik opplevelse.