View Single Post
Sitat av Djiises Vis innlegg
ohmyfakkingsgad..
Akkurat dette emnet finnes det så mange tråder på forumet om at du fortjener en gull medalje i å ikke betjene søkemotoren...

For å si det slik, HASJEN DIN ELLER WEEDEN ER IKKE OG VIL ALDRI BLI PENSLET MED NOE ELLER BLANDET UT MED SYNTETISK CANNABIS.

Dette er fordi det er dårlig busssinnes, man tjener ikke på å legge til mere dop i et produkt som er ganske billig fra før av, man tjener på å selge dop hver for seg, fordi i hver sin klipspose er de verdt dobbelt enn hva det ville vert vis du blandet dem.



Standarden har gått opp i hele landet, så enkelt er det, dealere har begynt å skjønner at folk vil ikke ha pøkk så de tar heller inn kvalitet framfor kvantitet.

Å bare så du vet det så ser det der ut som klaske hasj rett fra et av de første ristene, jeg kan se herifra at det ikke er fake hasj.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor i alle dager lukter og smaker denne hasjen ikke weed da? Husker før når jeg fikk god hasj så luktet det alltid weed, de siste årene syntes jeg alt har fått den typiske lukten som dårlig/falsk svarting har samtidig som hasjen har blitt mye mørkere generelt. Det at du kan dømme utifra de bildene Jack poster at det er kvalitetshasj får meg til å sette ett spørsmålstegn til skepsisen din, du virker jo veldig god troende.

Jeg syntes noen burde gå til innkjøp av noe fake hash så man kan få bekreftet eller avbekreftet litt saker og ting. Ser for meg at god hasj kan bli blandet med fake hash for og øke mengden uten at det vil påvirke utseende av hasjen i stor grad, ser også for meg at dårlig tørrok blandet i fake hasj vil gjøre den ganske mye mer attraktiv. Er mye hasj som er helt myk når det er iskaldt også, det er langt i fra normalt...

Sitat av shittrønder Vis innlegg
Det er heller ingen hemmelighet at syntetisk hasj vs vanlig hasj er to vidt forskjellige ting.

Evner du ikke merke forskjellen i rusensyntetisk vs vanlig er du evneveik. Enten det, eller at man ikke har røkt før. Rusen på syntetisk hasj vil aldri bli den samme som på vanlig hasj.
Vis hele sitatet...
Hva om man får ett produkt som inneholder begge deler? Vil ikke det gjøre det litt vanskeligere å konstatere med at man har fått syntetisk/fake hasj?
Sist endret av Kalyx; 4. oktober 2014 kl. 19:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.