View Single Post
Sitat av Noxaran86 Vis innlegg
Hvorfor, hvordan og hvem skal gå til innkjøpt av falsk hasj og blande inn det konsentrerte substansen i den falske hasjen?

Dette er unødvendig arbeid da det florerer verden over av ekte hasj.

Jeg legger med en oppsummering artikkel der du kan søke opp ulike brands og lese litt rundt de ulike syntetiske variantene som er til salgs.
En liten artikkel du burde lese.
Jeg vil legge til at de fleste bilder du finner fra produsenten ikke er i samsvar med hvordan produktet egentlig ser ut. Produktet ligner ikke så mye som f.eks du ser på bildet av Spice i artikkelen jeg linket over.
Vis hele sitatet...
Det sitter folk på store mengder syntetiske cannabinoider i pulverform, dette er ikke lett å omsette, blander man det med falsk hasj er det mye lettere å omsette. Er det så søkt at noen gjør det?

It has been determined that young adults who smoke synthetic cannabis and have a pre-disposition for this disease are putting themselves at a huge risk for early onset.
Vis hele sitatet...
Dette er den eneste nyttige delen av artikkelen og den klarer jeg ikke å finne en kilde til å underbygge. I tillegg omhandler den kun ungdommer med predisposisjon for schizofreni.