View Single Post
Trådstarter
174
ok ok, ser det er mye moral ute å går... greit nok det, jeg har definitivt skjønt det!
Sa ikke jeg skulle bli speedfreak eller at jeg skulle ta hele dritten. Som sagt vet jeg speed er dritt. Tenkte kun prøve det, akkurat som jeg har prøvd andre ting uten å ta det igjen regelmessig. Alt jeg ville ha var litt info om hvordan jeg kunne forberedt meg slik at jeg slipper så mye stress med det. Men skjønner at folk her stort sett er ute etter å legge inn sin egen mening om hvor ille det er, selv om det er 4-5-6 som nettop har gjort det samme... vel, skjønner at jeg må finne ut av dette selv. Takk til dere som faktisk ga noe fornuftige svar på det jeg spurte om, isteden for å komme med formanende personlige meninger. Sure, noen kommer til å svare at det jeg sier nå bare er teit og at jeg bør høre på dere... får lese ferdig alt dere har skrevet og evnt. komme tilbake til dere

1. Fant det, ville aldri kjøpt det, kommer aldri til å kjøpe det. Basta!
2. Jeg VET hvor kjipt det er å være speedfreak etter utallige poster etc. Kommer iKKE til å bli det.
3. Moralprekner er greit! Fint at så mange bryr seg! ... men å lese samme gang på gang blir litt unødvendig.
4. Kommer IKKE til å ta 6g amf! Tenkte kanskje dele ett gram med en bekjent i løpet av en kveld. Ta ut det vi skal ta, legge vekk resten.
5. Nedturen er fæl, har selv sett det. vet hvordan dette med kjeven og ingen søvn er. Det er max kjipt så blir ikke noe speedbingde!
6. ville ikke tatt hva som helst jeg fant på gata. Er du helt gal?!
7. Hadde jeg kunnet solgt det hadde ikke saken vært så vansklig. Vil helst det, men kjenner ingen som ville kjøpt det.
8. Vil helst ikke prøve før jeg skal ut på byen. Noia å være tura på byen på noe jeg ikke har testa før.

Så konklusjonen er at jeg kanskje velger å teste det en gang hjemme, ikke mer enn et halvt gram elsn. Får jeg solgt resten så er det topp. Hvis ikke kan jeg jo se hva som skjer. Kanskje jeg finner noen til slutt. Tenkte også å vente til jeg får tak i noe å røyke på for å lette nedturen så jeg kanskje får til å sove etterpå.