View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Chromes utviklerverktøy / Devtools er, som nevnt, bare en del av nettleseren, som man kan bruke om man vet hva man driver med. Ikke noe farlig med det. Skummelt blir det først om du har ondsinnede popups/nettsider som imiterer Devtools, og som lurer deg til å tro at det er ekte. Det kan jo for all del hende at det er noe sånt du har fått opp. Vanskelig å vite uten å ha sett skjermen din på det tidspunktet.

Angående antivirus så holder det med Windows Defender. Det er sjeldent noe fordel å installere flere antivirusprogrammer samtidig – heller tvert i mot.
Vis hele sitatet...
Så lenge jeg ikke har registrert meg på noen som helst måte kan det vel ikke være så farlig

Sitat av Realist1 Vis innlegg
Angående antivirus så holder det med Windows Defender. Det er sjeldent noe fordel å installere flere antivirusprogrammer samtidig – heller tvert i mot.
Vis hele sitatet...
Dette har jeg også hørt tidligere, men som var det en datanerd som anbefalte malwarebytes i tillegg
Sist endret av dansun74; 3. februar 2020 kl. 01:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.