View Single Post
12 trinns modellen er veien å gå! Det er den best dokumenterte behandlingen for rusavhengighet. Jeg har MASSE erfaring med det og snart 2 rusfrie år pga det. Jeg var selv innlagt på Mestringshusene Bolkesjø som jeg vil påsta må være en av Norges beste behandlinger og jeg har vært mange steder så jeg har litt å sammenligne med. Du kommer til å lære enormt om deg selv hvis du følger programmet med ett åpent sinn og ikke går i "fellen" med å se etter forskjeller istedenfor likheter og plassere deg selv utenfor som jeg gjorde i første behandling. Jo mer åpen og ærlig du er, jo fortere blir du frisk. Hele greia handler om å bryte ned egoet ditt og forstå at du ikke sitter på løsningene selv, men at så lenge du følger ekspertenes råd og stoler på prosessen, som dessverre tar tid, så får du ett JÆVLA godt liv til slutt Jeg hadde samme misbruk som deg med alkohol og benzo og litt amfetamin og subutex og for meg så tok det 9mnd'er med å følge ekspertenes råd hver dag og etter 9mnd'er ganske nøyaktig så våknet jeg opp en dag og plutselig var jeg frisk. Sykeste følelsen noen sinne. Gratulerer med valget ditt og lykke til!