View Single Post
Sitat av TroNnY Vis innlegg
Ikke noe problem!

Du får sende meg en PM når det nærmer seg avreise, så joiner jeg kanskje en kveld

Edit: Veldig kort fortalt så gir sativadominerte strains en "high" følelse, det føles som tankene går fortere, og man har litt mer energi enn på indica. Indica gjør deg slapp og stein. Jeg liker begge deler, litt avhengig av setting.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg jo gjøre! Hadde vært fint med en norsk "guide" der nede

Jaha.. Jeg har ikke røyket på ett år (da vi skal dra, isåfall) så jeg lurer på hvor slått ned jeg blir, så skal ta det litt rolig med de første jointene.

Sitat av Teg Vis innlegg
Jeg har min egen "lokale" coffeshop som heter Old Amsterdam. Veldig bra saker, hyggelig betjening og ikke så stappfull med mennesker! Ligger ganske midt i sentrum, ved Remblandtplein. Ellers vil jeg si at Madame tussauds er bortkastet. Da ville jeg heller reist til London og sjekket det ut der. Truffles er jo også artig, men dere rekker bare 1 trip med det isåfall. Burde vente 4+ dager før man tar ny dose, ellers får man nesten ikke effekt. Dere kommer til å få en nydelig tur uansett! Kos dere, gå rundt, ta sykkeltaxi og ta det litt som det kommer!
Vis hele sitatet...
Akkurat ja! Mer coffeeshops og sjekke ut, herlig
Har lyst til å prøve trøffler, men litt usikker enda. Tror ikke de to jeg drar dit med tør og prøve det. Vet ikke om det er så gøy og trippe alene (aldri prøvd sopp/psykadelika generelt).
Håper det, blir nok en uke vi sent glemmer! Hjertelig takk, dette blir bra!
Sist endret av Sevensteps; 29. desember 2014 kl. 19:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.