View Single Post
Sitat av Carmex Vis innlegg
Dette tema har blitt diskutert her før, og man bør kanskje ta forbehold om at VG har klippet dette til slik at de får vinklet det som de vil.

http://www.vgtv.no/#!/video/81058/oljebarna-naver

Men, jeg får meg ikke til å vise så alt for mye sympati, jeg kjenner flere med migrene, ikke lett tulle migrene, men kaste opp og ligge rett ut 1-2 dager. Likevel er disse menneskene i jobb og klarer seg fint.

Jeg har knekt ryggen en gang i tiden, mye vondt der, døv på det ene øret med en artig liten tinnitus inntil. Likevel jobber jeg hver dag.

Blir irritert av "navere" som bare bestemmer seg for at de er for syke til å jobbe. Ser så liten vilje til å prøve.

Alltid det samme.. "Gått til så mange spesialister, prøvd så mye medisin" Herregud, latsabber! Kom dere i en jobb som ikke krever så mye, går an å få tilrettelagt litt!

Resten av dere, er dere fornøyd med hva deres skattepenger går til?
Vis hele sitatet...
Jeg er enig, man burde faktisk kunne gjøre en innsats selv om man til tider er syk.

Har et vennepar som begge "sliter" med diverse plager, og klager på at de ikke får jobb. De gangene en eller begge har jobb mister de denne på relativt kort tid da de enten:
1) Er for utmattet på jobb
2) Sykmelder seg lengre enn de faktisk har jobbet
3) Ikke gjør noe på jobb

Dette blir feil, om de faktisk hadde gjort en insats for å beholde jobben, så hadde det vært en ting. Men som hun som har som sin største drøm i videoen å bli ung ufør, burde tenke seg om 2 ganger før hun legger seg på soffaen. Dessverre så bor jeg i Gjøvik, der hvor hun også bor. Aldri sett henne dog.