View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Jeg har sett episoden, og ønsker frivillige, unge navere, fin, lang, og smertefull tur til helvete.


Undertegnede har selv bodd like ved unge mennesker som naver, imens jeg i samme periode personlig hadde dårlig økonomi, jobbet altfor mye deltid, og hadde skole langt opp/ned til halsen. MEN dét var selv et valgt jeg tok, og som senere har gitt meg mye erfaring og mye innblikk.
..Jeg ble nødt til å se på hvordan de frivillige naverne koooooste seg på støtten de fikk, hvordan de festet hver dag, hvordan de hang rundt på nattestid med vennene sine i ukedager, hvor manipulative de var, hvor jævla klar over valget sitt de var..


Frivillig naving - ja jeg nevner frivillig naving av unge friske individer, og ikke mennesker som lider av uførhet eller noe liknende (som er en helt annen ting) - er blant toppen av umoral i min bok, og bør faktisk nedkjempes med alle mulige (effektive) midler. Dette er en sykdom i vest-Europa / altså veldferdsstatene i vesteuropa -- unge friske som hverken gidder å utdanne seg, jobbe eller gjøre noe annet samfunnsnyttig. Vi ser de samme tendensene i mange land.

Disse menneskene er en ekstrem byrde for seg selv, for lokalmiljøet sitt, samt ikke minst óg et helt land (økonomi).

....................

Imho så driver jenta i episoden áp med Nav og andre. Det der er bullshit.

......................

Gjør din plikt, krev din rett --- var slagordet en gang i gamle dager det vær tæl i Arbeiderpartiet og folket.
Sist endret av aeon_illuminate; 21. juli 2014 kl. 20:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.