View Single Post
Ja, er hvordan abstinensene føles og hva slags abstinenser jeg kan forvente etter bruket mitt. GHB abstinenser varierer veldig på hvor lang tid man har brukt det og hvor mye. Jeg pleide å bruke 1dl hver dag i 14 dager, for så å gå av hver andre helg for å redusere toleranse når jeg så startet på igjen mandagen der på. Ettersom GHB har en så kort halveringstid er det ute av blodstrømmen etter 4 timer. Jeg opplevde etter ca 2.5 timer at synet ble "blurry", jeg klarte ikke å se på mobil, tv, pc-skjerm osv. Angsten slår inn veldig raskt og man får en redsels følelse og personlig havnet jeg i en negativ tanke loop hvor alt jeg klarte å tenke over var hvordan jeg hadde oppført meg. Med oppført meg sammenligner jeg med en skikkelig fylleangst hvor det er tidsrom du ikke husker hva du har sagt eller drevet med.
Man kan forvente seg skjelvinger og kramper. Det er vanskelig å beskrive, men en form for viberering i svelget oppstår. Det er veldig ubehagelig å prate. Det å sovne kan du bare glemme med mindre du har noen sovemidler å bruke. Lettere hallusinasjoner som å se skygger i sidesynet. Pga GHB har et meget høyt saltinnhold forekommer dehydrering. Jeg svetter som bare det og det å våkne opp og ha kaldsvetta ut hele senga er vanlig. Mat og drikke virker bare kvalmendes, men det er selvfølgelig viktig å få i seg noe næring. Disse symptomene er det jeg har opplevd etter den mengden jeg beskrev over en to ukers periode. Igjen, dette er symptomene jeg opplever etter å ha gått cold turkey etter to uker. Håper ikke dette ble alt for rotete å lese.