View Single Post
Sitat av simchris Vis innlegg

Ikke at jeg heier på Trump, men jeg blir litt oppgitt... det er i alle fall ikke vanskelig å se hvorfor det blir konflikt når begge sider kaster stein fra hvert sitt glasshus
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe "begge sider". Det er for meg umulig å forstå at en nordmann, med de politikerne vi har her, kan mene at Trump er en fyr som burde ha kontroll over en av verdens største land, økonomi og militære. Du syns kanskje Lysglimt Johansen er en greit statsministerkandidat også?

Den undersøkelsen er noe av det mest partiske, siderumpa jeg har sett noen prøve å fremstille som fakta og statistikk. Man kunne vel kjørt en lik en for de som stemte på trump, om de var oppegående nok til å endre mening om de forsto faktaene i saken, og fått fjernet en del prosent stemmer der også.

Det er høyreside i politikken, også er det hva enn republikanere i USA driver med. Alle som forsvarer Trump og holder med republikanere sånn de er i dag, er i min bok fascister uten å skjønne det selv. Det er blakke arbeidsfolk som hater tingenes tilstand og har blitt manipulert av eliten til å tro at de er på samme lag, uten å skjønne at det er den samme eliten som har skakkjørt landet deres så jævlig. Elon Musk er en del av denne eliten, han får folk til å heie på seg under falske premisser om ytringsfrihet og masse piss han egentlig ikke bryr seg om, han vil holde høyresiden i USA sterk så det fortsatt skal være jævlig gunstig å være rik kakse å gjøre som man vil.