View Single Post
Forstår ikke helt det her. Jeg er enig med "Norgeerkult". Du bør velge refinansiering, da blir jo alle lånene samlet til ett og du har kun ett lån å forholde deg til. Det er enklere enn forbrukslån, så forstår ikke helt dette med at du mener forbrukslån er enklere å forholde seg til.

Det er få banker som tilbyr refinansiering uten sikkerhet, men det er noen.

Vet ikke om du har betalingsanmerkninger? Har du mulighet til å stille sikkerhet i bolig?

Det finnes banker som tilbyr refinansiering om man er midlertidig ansatt, har betalingsanmerkninger eller av en annen grunn ikke får lån i andre banker. Du må bare lete litt rundt på nett for å finne de. Finnes også tjenester som Refinansiere.net som sammenligner banker for deg. Kan velge ut i fra hvilket behov du har "med betalingsanmerkning", "uten sikkerhet" osv.

Noen andre steder jeg kom over:
(du må nesten bare sjekke og se hvilket som passer deg, men disse tilbyr i tilfeller der andre avslår)

Mileni

Bluestep

Kraft Bank

Jeg tror jeg ville gått for Kraft Bank, men alt avhenger jo av situasjonen din. I tillegg (om du kan få innvilget lån flere steder) så ville jeg tenkt over hvilken av disse som kan gi deg best oppfølging og rådgivning.

Søker du litt rundt på nett med søkeord som "refinansiering uten sikkerhet", "lån med betalingsanmerkning", "lån med AAP" e.l. så vil du finne veldig masse lesestoff. Anbefaler deg å sette deg godt inn i det her, før du går til det skrittet å ta opp enda et lån til.