View Single Post
Sitat av Slaktern
Nå skal det vel nevnes at Nichotin og vennegjengen hans virker som de er spik spenna gærne fra før av da...
Vis hele sitatet...
Lol, om ikke enn, så hjelper vel meta'n på beskrivelsen

Sitat av seilturen
Ser jo det at det ikke bare er jeg som har merket hvor strerkt meth er for hode og kropp..Hadde selv gådd på "vanlig" speed i 8 år før jeg traff en russer som sa han hadde no knall varer,men som gammel makkafreak jeg var før tenkte jeg at dette har jeg hørt dusinvis av ganger.mekka 0.2g med denna methen å satte meg en karramell å fytte hælvete for no sterkt faenskap dette var.har ikke hadd slike virkning eller BIVIRKNINGER før å vil bare si til dere som tenker teste dette at: Gi fan i det,om dere ikke vil riske å sprenge synapser i hjernen eller havne i psykose som ingen vet når man kan komme ut av..Takk for meg
Vis hele sitatet...
0,2 (bag, kvarting i enkelte miljøer) ville vært for mye for meg - 0,1 (halv bag, 1/10) var mer enn nok til å kjenne hjertet og hodet dunke kraftig, og hele trynet ble innsnurpet på en gang - kjentes ut som om jeg tørka inn i ett. Syns faktisk det var vannvittig behagelig, enda en grunn til å notere seg advarselen din med sterk pluss