View Single Post
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Jeg er fasinert over historien din øffetom. Men jeg undrer meg veldig på om du har noen ganger vurdert psykidelia som f.eks ibogain, eller ayahuascha for at avhengigheten skal slippe taket 100 prosent?
Vis hele sitatet...
Joda, må teste ut noe sånt så fort jeg har finansene på plass. Men er ikke akkurat så jævla lett å skulle kjempe seg gjennom abstinenser samtidig som man er helt avhengig av optimal arbeidskapasitet for å innfri de forventede resultatene man har forespeilet induserer.

Er det noen som har prøvd noe sånt? Merker jo at jeg egentlig ikke blir dårlig lenger, dosene har jo krympet i takt med at livet mitt begynner å bli fett. Den som eventuell gjør får sikkerhet og garanterer seg noen åpninger som ikke vil kunne kjøpes for penger ved neste korsvei.

Tenker det er tid for å slutte helt nå og tilogmed legge joggeskoene på hyllen. Det er på tide at noen andre overtar 80timersukene med programmering, jeg er så forbanna lei av rus og sprøyter og drit og lort. Men som Lana Del Rey sier; it's hard to leave when absolutely nothings clear

Ble forresten invitert med på å teste ut noe podast greier med en som vil forbli anonym, han mener at det kan ha potensiale. Det mener forsåvidt jeg og, alle elsker jo å høre meg snakke (ok da, er en del som synes det er traumatiserende og, men dem om det). Men vet ikke om det funker uten at jeg er tilstede.

Han mener det er masse forberedelsesgreier som må gjøres, jeg mener det bare er å finne en mikrofon og finne ut om det bare blir jævla kleint eller ei.

Tenker jo at ingenting galt kan skje, men jeg kommer jo til å bli identifisert og jeg kommer jo til å si jævlig mye som aldri skulle vært sagt. Men så tenker jeg at det har jeg jo levd med hele livet, så det kan jo ikke skje noe galt, da.

Noen som har noen innspill? Hva ville dere evnt hørt om? Boling? Boning? Politikk? Teknologi? Korrupsjon? Politistress? Eller er det kjekkere med litt lette emner - som å våkne naken på et hotell bare for å innse at du har pisset på heisen og fått deg selv utelåst på åstedet?
Sist endret av Tøffetom; 20. oktober 2019 kl. 01:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.