View Single Post
Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
Ja, masteron har bra anti østrogen effekt, og muskulaturen blir fyldig og fin, bra pump på gymmet får du også, ett av mine favoritt steroider! Prøv litt tren i stacken din der, du vil få brutal fremgang på fysikken Tanken med cheat meals/day er jo bla.a at du øker produksjon av leptin, som øker metabolismen din. Og for min del så hjelper det på motivasjonen til å spise «clean» resten av uken. Bra du øker kcal! De aller fleste skjønner ikke hvor viktig maten er for å bygge. Jeg pleier å si at å gå å trene en time i døgnet er det enkle, det er all maten man må spise som er den «store» jobben. Husk På din høyde/vekt har kroppen ett basalbehov for kcal på ca 2300 kcal. Det er testen av kcal du får i deg som går til bla.a trening/bygging.
Vis hele sitatet...

Jeg er veldig fristet til å prøve tren! Bare vet ikke om det er for tidlig å begynne med det! Hvor lenge etter denne kuren bør jeg vente før jeg evt begynner på meste kur? Hvor langt mellomrom bør jeg ha? Har hørt og lest man ikke bør gå over 1-2kurer i året.
Vil tro jeg ligger på rundt 16-20% kroppsfett nå for å ta godt i! Drømmen er jo å komme under 10%, vil dette være mulig til neste sommer Visst jeg er streng med kostholdet, trening og går for Test/winny/masteron og tren. Evt litt Clen/T3 på slutten.

Jeg må også takke for all hjelp! Setter utrolig pris på det, gjør alt mye lettere
Sist endret av Gymshark200; 7. september 2019 kl. 02:49.