View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Ja, ikke bare de vanlige Nikene, dette var Usain Bolt sine signerte lykkesko. Hver gang han brukte de stod han med glans på urinprøvene

...eller så var det bare en container full av junk, uansett ble det alt for mye. Før satt jeg jo i den tilstanden og jobbet, da var det jobben sin skyld.

Nå er det enda mye mer synd i meg, for jeg har avslørt roten til samtlige av de siste slike ekstreme overjusteringer: Damer!!

Ikke damer sånn generelt. Men damer som tar speed med meg og gjør ting med tissen min som får meg til å tenke ting som at «dette var sykt digg, tenk hvor digg det blir med litt mer da!», eller «faen dette gjør bare vondt nå, tenk om det blir digg om jeg tar mer da». Uansett vinkling så ender jeg jo som den nysgjerrige sjelen jeg er alltid opp med å ta mer, for å sjekke om hypotesen slo rett denne gang. Det gjør den som regel, men så går det noen timer og enda flere liter væske med i en fantastisk limbo mellom ejakulasjon og hjerteinfarkt. Før jeg vet ordet av det er vitenskapsmannen i meg våkner til live igjen med sin evige tørsten etter empiriske data.

En annen tilnærming, litt mindre vinklet mot vitenskapsmannen i meg og litt mer vinklet mot vanedyret, kunne jo åpnet for at jeg har klart å fjerne rusmisbruk som fundament i store deler av tilværelsen, men at når det finnes fitte og styr i samme rom så bør ikke jeg oppholde meg i det.

Buuuuut then again..... det er jo faktisk det beste livet har å tilby, og jeg er på langt nær sjarmerende nok til at det er et gjennogmåemde problem i hverdagen.

Kanskje det er dette som får bli mitt alternativ til hvaenn dere dimlinger driver med når dere våset rundt i sentrum drita full og impotent hver helg ;D

Nei æsj ikke faen. Får ta å skjerpe meg litt til i stedet.
Vis hele sitatet...
Hei igjen og takk for svar - blir nesten litt starstruck her jeg sitter! Holder det ikke mot deg, det finnes vel verre ting enn Blade-runner-sko (han sørafrikanske løpeskytteren), hvordan er forholdet til smack for tiden, klarer du å la være? Denne og tråden til Bloodshoteyes er en stor grunn til at jeg lot det være med litt eksperimentering på hero, det skremte meg å oppdage hvor fort det faktisk sniker seg innpå og tar tak i deg. Er jo egentlig ikke så mye til rus, kan jo ikke være så farlig å jage drage littegrann for å lande etter å ha vært litt langt oppe en stund. Jeg oppdaga meg selv i god tid heldigvis..

Holder du til i Bergensområdet ennå? Neste gang jeg er i landet og har turen forbi vil jeg spandere en øl og høre historier! (INB4 tøffetom har et langt innlegg om empiriske og faktiske resultat av apotekets gnagsårplaster på glans og andre såre steder).

Ønsker deg virkelig alt godt, samtidig forstår og deler jeg din instilling til rusbruk - for noen vil det alltid være en del av livet, om enn litt sjeldnere. PM eller discord om du vil prate.