View Single Post
Har lyst til å skrive litt mer om hva som skjer, for jeg er litt rådvill. Samtidig så er jeg nok alene i verden om å ha akkurat dette problemet, så ja, da må jeg først akseptere at jeg ikke lenger kan regne tøffetom som et anonymt nettroll. Som nevnt sliter jeg med å se meg selv, eller rettere sagt, jeg sliter med å stole på egenvurderingen av hva jeg ser, så for meg blir konsekvensene av dette umulig å vurdere. Om jeg gjør en kjempetabbe nå så håper jeg noen kan si fra til meg...

Nei nå skjerper jeg meg. Dette blir for dumt; jeg har jo faktisk akkurat begynt å få støtte av folk jeg både respekterer og beundrer. En av de tyngre innovasjonsmiljøene her i landet har akkurat tilbudt meg oppfølging, kontorplass, nettverk og det som ellers hører med - så nå er endelig utgangspunktet for å begynne neste fase av arbeidet på plass. Endelig skal jeg få et sted å gå til, fremfor å sitte i en sliten kjellerleilighet på en sånn stol som man har på barneskolen, uten penger til mat. Og endelig vil jeg kunne kontakte nye aktører uten å bli avvist som bløffmaker, endelig vil jeg kunne demonstrere prototypen jeg har jobbet med i flere år. Alt ordner seg, faktisk.

Bare en liten ting som plager meg for øyeblikket. Det har seg nemlig slik at jeg fikk en kort fengselsdom for noe som skjedde helt tilbake i 2016/2017. Er det sånn at jeg må sitte mye lenger, om ikke den håndfullen med bøter som Statens Innkrevingssentral maser etter er betalt før det?

Er det mulig å få fotlenke på kort varsel? Utsettelse? Tror det er på onsdag jeg skal inn, men fikk jo ikke tilbakemelding på dette med kontorplass og sånn før nå. Er det noen som helst mulighet for å vri seg unna her? Eller er de skikkelig vanskelige på dette?

Sitat av SoNotNormalWifu Vis innlegg
Wow, jeg hadde aldri klart det du har gått gjennom... KUDOS FOR YOU!
Masse lykke til videre!
Vis hele sitatet...
Tusen takk, forresten. Varmer ekstra når det kommer fra en deilig blondine. Ønsker deg lykke til videre og, det har du fortjent!
Sist endret av Tøffetom; 18. august 2019 kl. 03:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.