View Single Post
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Noen som vet hvorfor man ejakulerer noe så jævlig når man er heroin abstinens? Får jo orgasme bare man er borti penis. Kan opptil 15stk hver dag under heroin abstinens.

Noen som kan biologien her?
Vis hele sitatet...
Hehe, biologien skal jeg ikke skryte på meg innsikt i; men logikken er jo der.

Når du tar heroin bedøver du jo smerte, nytelse og alt i mellom. I stein tilstand er gjerne en liten miniorgasme uoppnåelig; selv om du så peiser på som bikkje på testo.

Så en naturlig motpol blir jo problemet du beskriver. Første gang jeg pulte etter at jeg sluttet med heroen så presset jeg inn en halvfeit fyllapikk og kom på tredje støtet. Kunne ikke gjøre annet enn å le og enes om at det kanskje var det dårligste hun noensinne hadde blitt pult.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kan ikke biologien, men det er litt det samme på alkoholabstinens. Jeg har bare tenkt at det er fordi alle nerveceller i hele kroppen er så stimulerte, og at det også gjelder det som foregår der nede. Tilsvarende er det jo vanskeligere når man er full, føler mindre osv. Jeg kjenner følelsen, en orgasme røsker tak i nervesystemet. Også følelsen av å klø når det klør blir sterkere (og rarere, som om det brer seg utover huden), og å gjespe? Ah, nesten en orgasme i seg selv. Ellers er det jævlig da, føles ikke særlig sunt noe av det.
Vis hele sitatet...
Nettopp

Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Ja, ser den. Visst var det en hyggelig passiar. Kan med hell gjentas Uansett er det kjekt å høre at ting har bedret seg for deg!
Vis hele sitatet...
Hyggelig passiar, haha, er du 70 eller?

Sitat av WhiteCollar Vis innlegg
Hvordan går livet nå, Tom? Er du i behandling, eller er du ferdig med behandlingen?
Vis hele sitatet...
Nei nå går livet egentlig eksepsjonelt bra. Er i mitt livs beste form med 7-10 treningsøkter i uken; forskjellige idretter, vektløfting, crossfit, intervaller, fjellturer osv. Mye sosialisering med alle mulige slags folk; herunder (stort sett) jævlig flinke ansatte.

Gjør nye ting jeg aldri har gjort før hele tiden. Deltar på det meste av opplegg innad i klinikken og tester ut forskjellige etterverstilbud ved anledning.

De mest avgjørende spørsmålet mtp veien videre, både i og etter behandling, forventes besvart ila neste uke.




Synes egentlig det er veldig rart at det å dra på rehab er så negativt ladet. Mange gjemmer seg på rommet med mobilspill og dørstokkskrekk, tydeligvis i den tro at for å bli rusfri er det viktigste å ikke ruse seg. Litt som desember ble for min del.

Bruker man oppholdet for det det er verdt så er det faktisk snakk om en anledning til å redefinere og forbedre seg selv - på en måte som ikke kan kjøpes for penger.
Sist endret av Tøffetom; 15. april 2019 kl. 22:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.