View Single Post
jamen yolo da.
Viva la Opium's Avatar
Trådstarter
Holder på med min tredje runde nå (en domination victory og en science victory så langt), og må si jeg er relativt imponert over hvor mye innhold de har klart å klemme inn i denne første versjonen av spillet.

Dog syns jeg tech tree-et er litt usannsynlig, man kan f.eks. gå mange omveier, men likevel få til ting man åpenbart burde hatt andre, tidligere techs for å få til. Landet f.eks. på månen før jeg oppdaget elektrisitet, og hadde mekanisk infanteri før jeg oppdaget rifling.

Andre ting jeg irriterer meg over (som kanskje har blitt fikset nå, ref. lenken under) er måten spillet svitsjer mellom ulike units. Hos meg har det fungert slik at det hopper til en unit, hvor jeg umiddelbart forsøker å få uniten til å gjøre noe, men da har spillet allerede svitsjet til en annen unit i stedet, som altfor ofte gjør at den uniten gjør noe jeg absolutt ikke vil.

Nå er Civ VI-s Fall 2016 update rullet ut, så kan være det har blitt bedre. Alt i alt er spillet meget spillbart, og til tross for at jeg ikke har fått spilt det så mye som ønsket flyr minuttene når jeg først gjør det.

Edit: Også er det plagsomt at man må vente noen sekunder før man kan klikke på «Goodbye!» når man snakker med andre ledere.
Sist endret av Viva la Opium; 18. november 2016 kl. 09:55.