View Single Post
Sitat av why_not Vis innlegg
At du er klin gal tror jeg på. men jeg tror ikke på at du verken vil eller klarer å slutte. men det er håp
Vis hele sitatet...
Sitat av sorrY Vis innlegg
Så, hvordan gikk det?

På tide å røske tak i livet snart mann? Alle forutsetninger er tilstede (ifølge den informasjonen du har gitt oss tidligere i denne tråden) for at du skal få fingeren ut av øret å gjøre noe med det her.

Du er den mest artikulære motherfuckern jeg noensinne har kommet over. Tenker nok du er det face to face også. Du har en så fin måte å videreformidle kunnskap på, at det er synd og skam om det skal gå til spille.

ALDRI gi opp, også håper jeg at de gode, kreative og håpefulle innspillene fra deg dukker opp igjen rimelig snart!

Jeg digger deg mann
Vis hele sitatet...
Hehe, tusen takk for ærlighet og tusen takk for gode ord =)

Jeg har nå vært clean siden torsdag, er fortsatt syk dog jeg ikke har spydd eller hatt det tvers igjennom jævlig. Det er påfallende egentlig, hvordan det alltid tar de samme 3-5 dagene - uansett om man spyr tarmene ut eller om man bare er "litt snufsen".

Tar ikke på meg æren helt selv, da det er den lengste heroin-tørken jeg har opplevd noensinne i Bergen by.

Det gikk opp for meg at det har gått så lang tid nå at det ikke lenger handler om å "finne tilbake" til seg selv. Før husket jeg følelser jeg ville kjenne igjen, kjente på "driven" som jeg savnet fra å være nøktern. Nå er det ikke lenger der, om 11 dager har det gått 3 år, og jeg husker ærlig talt ikke hvordan livet som nøktern er..

Satser på å være på beina igjen i morgen eller overmorgen, tilbake på skolebenken neste uke.

Om ikke annet så er jeg nærmere enn jeg noensinne har vært, ihvertfall relativt til tiden som er gått..

EDIT: Livet som nøktern ble litt urimelig påstand.. Livet som ruset på alt annet enn smack blir det vel.. Militæret er vel den eneste tiden i mitt voksne liv som jeg faktisk var nøktern. Og til tross for å stå opp hver morgen for å vaske rommet og løpe rundt i altformange minusgrader hele dagen så var det fortsatt det beste året i mitt liv.
Sist endret av Tøffetom; 12. januar 2016 kl. 01:32.