View Single Post
Sitat av kontoutskrift Vis innlegg
Hei Tøffetom. Jeg er en kar som har fulgt med denne tråden fra nesten starten av, selv om jeg er et nytt registrert medlem her på freak. Jeg har sett du har hatt både opp- og nedturer, men jeg håper det bare blir oppturer fra nå av.

Du sier du skal begrave TøffeTom? Jeg vil derfor spør deg: Hvorfor i helvete skal du det? TøffeTom VAR jo deg en gang . "Hakuna Matata" som de sier i Lion King, det er bare noe kommersielt bullshit. Det er fortiden som skaper den vi blir, du skal ikke glemme den! Din fortid vil ALLTID prege dit liv, uansett hvordan man vrir og vender på saken . Men hvorfor i helvete skal det være negativt?

TENK så mye du har opplevd. Og ikke minst: Tenk så mye du kan lære av det. Aldri begrav Tøffetom: Bare bruk minnet hans til å huske hvorfor du skal komme deg ut av dritten!
Vis hele sitatet...
Tror du har helt rett. Jeg har som du sier ganske intense opp- og nedturer, mange mellom-viktige beslutninger tas dessverre i disse timene.. Klarer heldigvis å skille mellom det som bare er dumt og det som virkelig er betydningsfult.

Sitat av Twitch123 Vis innlegg
Du er veldig god til aa skrive, og jeg, som en silent observer til denne traaden tror en bok om livet ditt kunne blitt veldig bra! Crowdsourcing blant folk her paa freak kan jo vaere en mulighet, i alle fall for aa sjekke interesse. Finnes modeller der levrandoren av crowdsourcingtjenesten fryser pengene til prosjektet inntil produktet er levert, og fungerer som mellomledd! Paa den maaten kan du faa et insentiv samtidig som folk ikke taper noe ( minus en liten fee) hvis det ikke blir realisert! bare et forslag hvis du noengang skulle vurdere det paa ordentlig! Uansett, lykke til! Du er altfor reflektert til aa kaste bort livet ditt paa ubestemt tid!
Vis hele sitatet...
Det hadde jo vært kult, men jeg tror ikke freak er stedet i så fall. Har vært altfor ute og altfor ivrig altfor mange ganger; de fleste her inne er overbevist om at jeg er tidenes idiot. Støtte hadde jeg garantert ikke fått. Men konseptet er bra, da =)

Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
En slik bok har jo potensiale til å bli populær, The Wolf of Wall Street er et eksempel på det.. Problemet er jo at du, så vidt jeg vet, ikke er blitt busted. Jeg tipper politiet vil snuse i affærene dine om boka di om 6-sifra heroin-dealing slår ann. Kunne du isåfall skrevet den med et alias? Isåfall tas det bare én person til å gjenkjenne deg, og så er ryktet ditt ødelagt.

Det var en fyr på reddit.com/r/opiates, marlboro2000 tror jeg, som skrev lignende historier som deg, og han endte opp med en bok på Amazon.

Jeg er uenig med Susa, jeg er ikke så interessert i den sårbare Tøffetom, men hvordan heroin-dealing fungerer i de øvre leddene i Norge ville vært svært interessant.
Vis hele sitatet...
Vel, tingen er at jeg er ute - mer eller mindre. Har brent mange broer i markedet, helt med overlegg, og nå lever jeg faktisk mer på lånte penger enn på kriminelle penger. Jeg har svært lovende utsikter innenfor lovlig profitt fremover, noe jeg skal klare å finansiere med lovlige midler (om så mye belånte).

Det er derfor jeg kan være så mye mer åpen her inne. For å være ærlig så har jeg allerede snakket med politiet.....

Og rykte, det er oppskrytt. Alt handler om hvem du utgir deg for å være. Hadde jeg prøvd å slå om til goodie-two-shoes med en gang så er det klart at et rykte kunne ødelagt. Men når folk får vite at jeg har gjort ditt eller datt eller vært så og så ute; da trekker dem bare på skuldrene. Det visste de da fra før, føler de. Jeg legger ikke skjul på hvem jeg er eller har vært, dog jeg ikke reklamerer for det heller. For å si det litt kleint, jeg har holdt det ganske ekte hele veien - ihvertfall så langt det har latt seg gjøre. Samtidig så har jeg så gode resultater i det sivile liv at det for fremmede er direkte umulig at det er sant det person X sier om heroinavhengigheten min f.eks. Resultatet blir at det er den som vil drite meg ut som driter seg ut.

"Funny thing 'bout talking behind my back is that it just keeps coming back to me"
Sist endret av Tøffetom; 21. desember 2015 kl. 17:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.