View Single Post
Sitat av Inovativo Vis innlegg
Veldig taknemelig for svaret ditt og jeg skal se til at jeg svarer ordentlig på dette når jeg nok en gang har en søvnløs natt drevet av billig russisk sprit.
Vis hele sitatet...
Du skal slippe å koke sammen et svar for høffligheten sin del, jeg skrev det like mye for meg selv som for deg..

Poenget er bare det at heroin ikke vil gjøre deg lykkelig. Du vil oppnå det stikk motsatte av hva du håper å oppnå, pluss mye mer negativt.

Å slutte med billig sprit utover nattestimene er nok en langt smartere vei å gå.. Selv "sluttet" jeg å drikke, that is, sluttet å drikke meg full hver eneste fredag og lørdag, for ganske mange år siden. For meg så var det et større skritt i positiv retning enn det var å slutte med eksempelvis amfetamin etter nesten et års avhengighet, eller hasj etter flere år med daglig bruk. Alkohol er ikke til å tulle med, enda "alle" gjør det og det er sosialt akseptert (tilogmed tidvid oppfordret til)..

Med det sagt så skal jeg innrømme at jeg neppe hadde vært der jeg er i dag om det ikke var for heroin. Det er dog summen av uendelig mange tilfeldigheter, ingenting kan direkte tilskrives heroin sine egenskaper. Litt som at noen kan vokse opp på gaten for å bli fantastiske personer; det forandrer ikke det faktum at det å være foreldreløs ikke er å anbefale.
Sist endret av Tøffetom; 6. desember 2015 kl. 17:58.