View Single Post
Hei godfolk! Har hatt en DaVinci Ascent i 3 år nå og er kjempe fornøyd! Eneste problemet er at jeg er litt bekymret for lukten. Jeg har lenge tenkt at lukten er sånn og si minimal og at den forsvinner fort så jeg har brukt den innendørs med den tanken i bak huet. For noen måneder siden så fikk jeg en kommentar fra huseier at de har lagt merke til lukt fra hybelen min. Han sa ikke hvordan type lukt og han spurte bare om jeg brukte kjøkken vifta når jeg lagde mat. Jeg hadde brukt vaporizern i den hybelen i ca 1 år før jeg fikk noe kommentar på det så er mulig jeg bare var uheldig, eller så har de bare vært høflig og ikke sagt noe. Aner ikke om jeg bare er paranoid eller ikke nå men jeg pleier å høre de gå rundt mye mer når jeg bruker den haha, alltid hatt et bilde i hodet at de løper rundt og sniffer som hunder for å finne kilden til lukten.

Kan lukten fra disse sakene spre seg såpass? Jeg fortrekker å bli høy innendørs da jeg slipper å ta med ting ut og potensielt bli busted av enten andre mennesker eller politi hvis jeg er uheldig.