View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er avhengig av Subutex. Vet ikke om det telles? Det brukes jo også som rusmiddel, selv om det er en medisin som skal hjelpe rusavhengige å holde seg "edrue". Det er jo egentlig det motsatte av et rusmiddel, selv om det et stort rus - og misbrukspotensial, akkurat som opiater generelt.
Uten Subutex blir jeg helt forkommet. Har brukt daglig i 3 år, cirka 8-12 mg om dagen. Hvis jeg ikke har Subutex så får jeg både fysiske og psykiske abstinenser. Det psykiske er verst.
Får ikke glede av noen ting, blir bare liggende i senga hele dagen. Ser alt i svart, absolutt ingen energi eller glede. Blir så deprimert at det er helt forferdelig. Av fysiske symptomer får jeg vondt i kroppen, diaré, og kriblinger i hele kroppen, fra topp til tå.
Subutex er noe skikkelig hærk å være avhenging av. Har vært på behandling 3 ganger, men har alltid falt tilbake igjen etter kort tid pga at jeg blir så deprimert. Skal snart inn på behandling igjen, håper virkelig at jeg lykkes denne gangen. Er så lei av å måtte ha Subutex for å leve et "normalt" liv.

Er også avhengig av koffein. Kaffe og Pepsi Max. Drikker over 1 liter kaffe om dagen og minst 1,5 liter Pepsi Max i tillegg. Uten koffein blir jeg sur, får hodepine og lite energi. Drikker også mye kaffe og Pepsi for å forsterke effekten av Subutex, det gir en mer "speeda" rus.