View Single Post
Drikke med kullsyre. Startet med Pepsi Max, men det er kullsyren som er hovedgreia. Siden jeg måtte slutte med Pepsi Max grunnet at jeg begynte på medisin som ikke går bra med koffein så går det nå i sprudlevann fra sodastream tilsatt fun fruktfest. Det sparer en del penger. Bortsett fra perioder da jeg leker storkar og blir fullstendig hekta på Mozell light. Går normalt sett 2-3 liter med slik drikke daglig.

Har også hatt lange perioder med otrivin - halvår-år i alle fall, men det har jeg nå vært gjennom det så mange ganger at jeg vet det går greit å slutte. Det at man tror det blir et helvete å slutte er jo grunnen til at man ikke slutter.

Kan ellers ha hangup i en uke eller tre på diverse matvarer. Feks samme til middag hver dag i noen uker. Men det går nå over.

Er også blitt fullstendig avhengig av å se film eller serier på senga (ipad) før sover, samt ha noe "hyggelig" snurrende på den mens jeg sovner. NRKs sjakksendinger fungerer utmerket. Har timer på slik at det skrur seg av etter et par timer.