View Single Post
Jeg pleide å bo på Sunshine Residence i Soi 8. Var ca. 700-1000 Baht for 5 -10 år siden. Bestiller alltid på www.hotels2thailand.com. Finnes også på www.booking.com. Den gangen var det en bargate, nå er det en stille gate med bare hoteller, men det er jo bare en kort tur til Soi 7 som ER en bargate. Men vær obs: det er lave rekkverk på balkongen.

Geografisk ligger Soi 1 i nord, lengst fra sentrum, Soi 6-7-8 ligger ca midt på, sentrum er ved de høyeste numrene fra ca. Soi 14 og oppover. Men det går jo "buss" hele døgnet til 20 Baht per tur. Vær klar over at soiene er tilknyttet en gate. De numrene nevnt her hører til Beach Road og går til 2nd Street. 2nd Street har sine egne soier med numre og går østover til neste hovedgate. Så den fulle adressen til hotellet mitt vil være: Beach Road Soi 8 xx/yy (ettellerannet).

Dustin, det var veldig likt det jeg opplevde, men jeg visste hvor hotellet var og hadde litt penger igjen til motobai (motorsykkeltaxi) og jeg slapp det ladyboy-styret du opplevde. Og heldigvis er jeg enslig så jeg slapp dét styret også!

Et lite tips: ha noen sedler i sokken/skoa dine, dem får nok være i fred. Det gjør jeg alltid hvis jeg er lenger enn gå-avstand fra hotellet.