View Single Post
Hey igjen godt folk! Kult med mange gode svar! Spesielt det at jeg greide å lure meg til Arma3 til halv pris (50% på Bohemian sida nevnt over).

JEg får jo ikke spilt på en stund, men har sjekka videoer (gameplay, Frankie1080p) og det ser jo hundre ganger så sexy ut

Rust har jeg kikket på før, men jeg holdt hovedsakelig på i tidlig utvikling, de har jo omgjort alt (åpen, skins etc) som er kult, men ikke helt det jeg leter etter siden det er mye bygging og crafting som er "nødvendig". Jeg som spiller solo har ikke tid til disse ressursene eller å skaffe meg nok materiale til å bryte meg inn i bygningen. Veldig godt forslag tho, jeg tipsa et par kompiser en gang i tida og de digger/digga det veldig mye.

Har sett litt på alle modesa, Epoch og sånn er vel bare underspill av DayZ? Der det er bedre loot og mer satsing på biler og basebygging?
Prøvde også en life server en gang i Arma2, men det var ikke helt min greie. Litt for mye styr for å komme seg inn i det :P

Skal løpe til en kompis etterpå og drikke noen øl og ta en liten test-run av Arma3. Hvor skaffer jeg nødvendigheter for DayZ? Fortsatt laste ned DayZlauncher eller er det utdatert?