View Single Post
Tomatdyrker
Trådstarter
60
Sitat av caperno Vis innlegg
Du lager rett og slett en ny pizza over frossenpizzaen? De selger ferdiglagde bunner som du bare kan rulle rett ut og slenge fyll på. Så steker du i ca 12 minutter på 225 grader.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg topper en frossenpizza.. Ferdiglagde bunner har jeg ikke tenkt på, teste neste gang

Sitat av lyspære Vis innlegg
Sleit med det samme under min tid som frossenpizzaspiser. Det er paprikaen og tomatene som er problemet, så jeg pleide å ta tomatene i en sirkel ytterst på pizzaen. Da fukter de kanten så det blir passe steikt også blir det ikke en en dam i midten. Slutta å spise frossenpizza for noen år siden da jeg fikk en tredagers med spying og rennaræv etter inntak av en Dr. Oetker.
Vis hele sitatet...
Dr. Oetker som faktisk er helt decent, kjedelig :/

Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvorfor bare lager du ikke hele pizzaen da når du først er i gang? Tar 5 min å fikse deig og den må stå i 50 min ca, men det er virkelig verdt det.
Eneste du trenger er mel og gjær.
Vis hele sitatet...
Fordi jeg er lat og er som regel keen på noe munch asap, uten noe oppvask. Såklart enig at det blir bedre tho

Sitat av nZaal Vis innlegg
Jeg la alltid den ekstra toppingen på med en gang.. Frossenpizzaen fra frys (grandis), ekstra topping, rett i ovnen (forvarmet!)! Lot den somregel stå i ca 20 minutter, men fulgte med på prosessen hele tiden de siste 10 minuttene ca.. Ting skjer fort da! Ikke noe problem med brente skorper..
Vis hele sitatet...
Prøver dette, pizzarapport kommer
Sist endret av DuFinnerMegIkke; 6. desember 2014 kl. 17:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.