View Single Post
Jeg ville endret bakgrunnen på "kjøp nå, betal i februar" til noe mer monotont, slik
at det blir mindre forstyrrende. Det skal også være et komma "," fremfor punktum "." i den setningen.
Jeg syntes også at denne Klarna reklamen blir satt litt for mye i fokus når jeg trykker på "produkter"
og det første jeg ser er en banner for akkurat det å delbetale..

Jeg lurer også litt på; hva er bildeavgift? Trenger det egentlig å stå der? Tror
det ville vært litt ryddigere om du tok bort den slik at første punktet ikke ble skvist opp imot rammen.

Siden i seg selv syntes jeg er pen og oversiktlig, det skal sies. Jeg ville tenkt på å rydde ordentlig opp i bunnteksten på forsiden, da den blir veldig rotete når du bruker sentrert tekst. Du må prøve å få det til å se litt luftigere ut, og organisere lengden på setningene / omformulere slik at det ikke blir annenhver linje med lang og kort tekst. Det ser lite proft ut.

Når du går inn på "kontakt" så har du skrevet telefonnummeret slik: xxx xxx xx ---- Det skal føres på denne måten: xxx xx xxx
Når det gjelder tilbakemeldingene så virker det hele veldig feil å føre det på den måten... Du burde heller bare kjøre hele greia på en nettside som er dedikert til akkurat det å gi tilbakemeldinger på service slik at det blir mer troverdig. Slik som det er nå kan det virke som de som har laget siden kan skrive/har skrevet alt selv.

Det ble litt mye, men det er ihvertfall inntrykket jeg har fått, så du får plukke og ordne så mye du vil
Sist endret av The Riddler; 27. oktober 2017 kl. 20:10.