View Single Post
Innhold er blitt nevnt opp i mente, men.. Jeg gunner på. Vil dog understreke at jeg kun har tatt et overfladisk blikk på siden.

Den ene artikkelen jeg gikk gjennom, var den om nedlasting av bra, gratis og lovlige filmer. Her virker det ikke som du har sett dem selv; du gjengir kun IMDB-ratingen. Skulle jeg ha gått hen og lastet ned og sett en gammel japansk film basert på et blogginnlegg, ville jeg helst ha lest noen personlige betraktninger rundt filmene, og hvorfor jeg bør se dem.

En annen ting er forsiden. Det står ingen dato ved noen av overskriftene. Dette kunne vært løst med en datert liste over f.eks. siste ti innlegg på høyre eller venstre side. Slik det er nå, ser jeg ikke dato i selve innleggene en gang, kun ved "related posts". Dato er noe jeg veldig ofte sjekker når jeg snubler over noe på nett, og mangel på sådan synlig et sted i nærheten av overskriften trekker ned for min del. Det gjør også at jeg ikke får noe bilde av hvor ofte bloggen oppdateres, hvilket bringer meg til:

Hvor ofte oppdaterer du? Andre har vel vært inne på det, men: For at jeg skal gidde å komme tilbake til en blogg med jevne mellomrom, må det skje noe der. (Ser nå at man kan se datoen i adressefeltet. Det bør ned på siden også.) Du kan gjerne opplyse om kommende artikler på forsiden også.

En annen ting: Når jeg trykker "Older" nederst, kommer bare de samme innleggene igjen, så det blir dobbelt opp. Det bør fikses.

Vil avslutte med å si meg uenig med vedkommende som ville ha innsnevret overskriften "Before Arnold there was Steve Reeves". Det er mulig en mindre avslørende overskrift vil generere flere klikk på kort sikt, men personlig setter jeg stor pris på informative overskrifter som ikke er basert på klikkhoring. Jeg vil tro at du er mer interessert at folk faktisk leser artiklene enn at mange klikker seg innom og ut igjen. (Dette er antakelig statistikk du har/kan få tilgang til gjennom WP - altså ikke bare antall klikk, men hvor lenge folk faktisk er inne på en gitt side før de klikker seg ut igjen.)