View Single Post
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Riverton Vis innlegg
Dette mener jeg er en drastisk krenkelse på privatlivet. Det er snakk om alt i fra 16-19 åringer her, og om vi ønsker å ta oss en røyk ute i et friminutt, så er det jaggu meg en privatsak.
Vis hele sitatet...
Drastisk krenkelse på privatlivet? Nei.

Sitat av Riverton Vis innlegg
Dette blir helt feil for meg. De prøver å ta ifra oss en menneskerett her. Vi over 18 skal til en hvis grad kunne gjøre hva vi vil, og ikke bli dirigert rundt som et jævla orkester.
Vis hele sitatet...
Menneskerettigheter? Når ble det en menneskerettighet å røyke/snuse hvor du vil? Hvis du kommer på besøk til meg og jeg sier at jeg ikke vil ha noe røyking i huset mitt, bryter jeg menneskerettighetene? Synes du det er en menneskerettighet å bruke alle rusmidler på samme måte som nikotin?

Ærlig talt, at du drar inn menneskerettigheter i denne sutringa di er en fornærmelse ovenfor alle som faktisk er utsatt for tortur, urettmessig fengsling, rigga rettssaker etc. i land hvor daglige brudd på menneskerettigheter faktisk forekommer. Du burde nesten skamme deg...


Sitat av Riverton Vis innlegg
Det blir nesten som å sette opp ett forbud mot brus fordi det KAN føre til hull i tennene og dermed er helsefarlig.
Vis hele sitatet...
Det er forskjell på hull i tennene og KOLS/lungekreft.

Sitat av Riverton Vis innlegg
Det blir nesten som å sette opp ett forbud mot brus fordi det KAN føre til hull i tennene og dermed er helsefarlig. Elever på VGS er gamle nok til å bestemme selv hva de vil med livene sine. (16-18/19år)
Vis hele sitatet...
Tobakkslovgivningen i Norge er faktisk slik at man må være over 18 år for å kjøpe røyk og snus. Da vil jeg si det er fullstendig legitimt for skolen å slå ned på tobakksbruk blant ungdom under atten år.


Sitat av Riverton Vis innlegg
Sikkert en AP politiker som står i spissen for dette...

http://josteina.ipublish.no/files/20...Ap_321258b.jpg
MED BIDLETEKST: "DERE FÅR IKKE HA SÅÅÅÅ MYE FRIHET EN GANG"
Vis hele sitatet...
Er du virkelig ungdomspolitiker? Lærer dere ikke å debattere saklig? Er denne tomme, idiotiske og barnslige retorikken alt dere lærer i FpU?



Til sist vil jeg si at jeg er stort sett enig med deg, men argumentasjonsnivået ditt er direkte latterlig.