View Single Post
Sitat av woff Vis innlegg
Grunnet taushetsplikt så kan jeg nok ikke diskutere frimerkesjappa med deg. Ser fortsatt at du neppe skjønner mye og nok en gang så hjelper hverken du eller jeg trådstarter, noe som vel var vitsen med tråden?
Vis hele sitatet...
Da foreslår jeg at du følger ditt eget råd, for du meldte din ankomst med denne perla:
Sitat av woff Vis innlegg
Det å ha peiling på et tema før man svarer er lurt!
Du har tydeligvis null peiling på hva du uttaler deg om. Jeg ser GJERNE at du prøver deg på å komme forbi mine rf-id lesere, men jeg vet at du har ingen sjanse til å klare det. Jeg har tross alt jobbet med teknologi i sikkerhetsbransjen i over 20 år og mine lesere er IKKE konstruert for direkte å låse opp selvsagt..
Vis hele sitatet...
Her gjør du det veldig klart at du er mer opptatt av å vise verden hvor stor sikkerhetskuk du har enn å assistere TS, for å si det veldig forsiktig.

Denslags er bare egna til én ting: starte en krangel. Hvilket du klarte å dra i gang!
Å følge opp med mer gnål om egen fortreffelighet og kompetanse og at alle andre er teite, for så å vri seg unna tekniske spørsmål ved å vise til taushetsplikt fremstår noe gjennomskuelig. Kanskje vi kan stoppe der, puste litt og så heller konsentrere oss om å diskutere sakens tekniske aspekter på skapelig vis? Du kan for eksempel gjøre rede for hvorfor FG-standardens krav garanterer for at sikkerhetshull som ikke omfattes av denne kan utelukkes fra systemet.
Sist endret av Myoxocephalus; 9. oktober 2020 kl. 12:35.