Tråd: ABDL
View Single Post
Grunnen til at folk reagerer som du sier, Random, er antakeligvis fordi dette er en fetish som gir assosiasjoner til pedofili og misbruk av barn. Nå påstår ikke jeg at hverken Harald eller BukLau er pedofil, men jeg kan godt forstå at folk tenker i de baner når de hører om denne fetishen for første gang. Med en gang det er snakk om en setting som involverer både sex og barn blir koblingen åpenbar.

Det er mye jeg ikke forstår ved denne formen for fetisher. Veldig mye. Men det er helt greit, det er sikkert mye ved meg folk flest ikke forstår også uten at jeg klandrer noen for dét. Men BukLau skriver at h*n lengtet tilbake til bleiene og at det minner han om en form for trygghet. På samme måte som at noen holder fast ved feks. en kosebamse eller en sutteklut. Men de som fortsetter å ha en kosebamse i voksen alder ligger jo ikke med den. De som i en alder av 25 fortsatt har sutteklut runker ikke på den. Jeg kan til en viss grad forstå psykologien som ligger bak det å holde fast ved bleier. Det jeg derimot ikke forstår er på hvilket tidspunkt det plutselig blir til noe seksuelt..?