View Single Post
Når man er rusa på sopp eller LSD så har mange en tendens til å filosofere og overtenke absolutt alt samtidig som man legger merke til at synet er langt ifra perfekt og dette samspiller med halliser, forsterkede sanseinntrykk og et nytt øye for detaljer du ikke har lagt merke til før. Snøen har alltid gnistret i gatelyset om kvelden, du har bare sannsynligvis aldri tatt deg tid til å virkelig studere det før trippen din. Gresset har også alltid sett stivt og rart ut når den første frosten og snøen kommer. Det er godt mulig du har fått HPPD eller derealisering, men for meg høres mye av dette ut som om du lager storm i et vannglass.

"går jeg ute om kvelden når det er mørkt å ser på lyktestolper, så lyser det masse rundinger og strålinger til alle kanter fra lyktestolpelyset som før bare gidde lys liksom, ser jeg på litt sterkt lys så får jeg after images,"
Google "light rays around street lights" eller les denne linken. Dette er helt normalt og kommer mest sannsynlig av at synet ditt ikke er 100% perfekt. Du legger bedre merke til det nå enn før trippen, that's it. Tror jeg ihvertfall

I mine øyne så er det mest alvorlige du har nevnt så langt faktisk angsten din og hvordan du bruker alkohol som et verktøy for å rømme fra problemene dine. Det er ikke et sunt forbruksmønster og bør tas tak i så fort som mulig. Jeg anbefaler deg å snakke med noen om problemene dine, enten familie, venner eller eventuelt en psykolog eller lignende. Også bør du prøve å slutte å overtenke alt så jævlig! Dette ordner du nok sakte men sikkert

edit: Jeg har forresten selv eksperimentert relativt mye med både LSD, sopp, MDMA, coke, weed, DMT osv. i slutten av tenåra og starten av tjueåra - og utviklet noe jeg mistenkte var mild HPPD som kom fram når jeg tittet på enkelte tepper og mønstre. Noen ting bølget og pustet liksom inn i hverandre. Det viste seg etterhvert at jeg trengte briller og det var slutten på "HPPD'en" for min del.

edit2: du bør uansett ikke pumpe på med mer rusmidler de neste månedene selv om du ikke har fucka huet ditt permanent! En heavy LSD trip som fyren ovenfor anbefalte kan potensielt bare gjøre vondt verre. La huet få hvile!
Sist endret av SkurtNilsen; 23. november 2018 kl. 06:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.