View Single Post
Tusen takk for alle som har svart meg, setter pris på det. Jeg har lest alt dere har kommentert. Jeg sliter veldig akkurat nå, det ser ikke ut til at dette blir noe bedre, faktisk så blir det bare værre. Jeg har det seriøst ikke noe bra nå og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gjøre av meg, synes det er uutholdelig å ha det slik som jeg har det nå.

Derealisering er noe jeg sliter ekstremt med og innimellom også depersonalisering, og jeg kan ikke tenke meg at det er vanelig å ha det så jævelig etter en trip, en skikkelig badtrip da så å si. Det må være hppd er jeg dessverre ganske sikker på.

Farger er 3x så sterke som de var før (trippen).
Det har komt snø på bakken, ser jo bare helt utrolig merkelig ut, noe som bare har plassert seg over fjellene utenfor huset, og lagt seg som pynt over det rare gresset som ser helt stivt ut og ikke levende som det en gang var. Alt rundt meg er så detalisert. Ser på snøen, det gnistrer massevis av lys fra snøen om kvelden som jeg såvidt la merke til før. Det værste er bare at det ser ut og føles ut som jeg er plassert inn i en eller annen film, et fotografi som er meget redigert når man ser på himmelen feks, trær ser ut som plastikk, er så umulig å forklare dette her, som om jeg er putta i en animasjonsfilm eller noe, alt rundt meg, hus, trær, fjell, snø, biler osv, det er som i sånne fake filmer. Dette gir meg sterk derealisering og den er jævelig.

Har fått litt ekstra symptomer snikende etter dette som jeg skrev, ting rundt meg «puster», går jeg ute om kvelden når det er mørkt å ser på lyktestolper, så lyser det masse rundinger og strålinger til alle kanter fra lyktestolpelyset som før bare gidde lys liksom, ser jeg på litt sterkt lys så får jeg after images, det sitter igjen leenge i synet foran meg. Jeg har fått veldig svak VS, det var før bare på kvelden men er nå av og til på dagen. Har jeg skikkelig hardt igjen får jeg skikkelig danseshow med alle slags farger som går rundt i sirkler, dette var litt i starten men værre nå, plager meg absolutt ikke da. Problemet er bare at dette er et tegn på at det ikke går rette veien. Desse symptomene her er ikke veldig plagsomme, men gir meg mye angst for at dette blir bare værre og værre og jeg aldri kommer tilbake til livet og den vanelige hverdagen igjen, fyfaen jeg savner den så sykt, føles ut som jeg har vært borte i evigheter. Jeg har så sykt mye angst og er så langt nede, det er absolutt de tidligste symptomene med at egentlig hele verden er forandret, noe jeg har lest er ikke så mange med hppd som har, det er mest visuals.

De nye symptomene klarer jeg og ignorere, selvom de gir meg litt angst fordi jeg får nye symptomer. Men dette andre og alltid se verden så utrolig annerledes og forferdelig uekte og 2D/3D/animasjon whatever, det er så jævelig at jeg klarer ikke beskrive det. Jeg har det så så vanskelig nå og vet ikke hva jeg skal gjøre! Eneste som hjelper meg er alkohol, hjelper mot den enda sterkere angsten jeg har fått og den forferdelige depersonalsiering/derealisering. Jeg vil tilbake til livet. Er fortsatt like glad i mine venner og min familie, men etter dette klarer jeg ikke ha samme følelser for dem lengre, jeg er fortsatt glad i de men føler jeg ikke kjenner de lenger, de er ukjente men også kjente, nesten som fortiden og minnene jeg har med dem sammen er døde, mens personene lever enda, og jeg hater å tenke tilbake på minner fra fortiden, nesten som de ikke er virkelige i det hele tatt.

Dette er så vondt og vanskelig og jeg trenger råd eller bare noen som kan komme med en hyggelig kommentar. Jeg trenger ikke å bli kjefta på fordi jeg er en dom tenåring, fordi det er jeg absolutt ikke, dette kunne skjedd alle, men så hadde vist jeg uflaks her også. Eneste som jeg tenker på nå er alkohol. Drikker jeg føler jeg meg veldig bra og det hjelper meg med utrolig mye, jeg er ute og er sosial og har det bra, ikke minst glemmer jeg alt. Hadde tenkt å ikke drikke men jeg drikker. Ikke for mye men for mye for jeg skulle ikke drikke. Tror jeg har et lite problem med alkohol, før dette skjedde også, mye sug etter alkohol og når jeg først drikker har jeg vanskelig for å stoppe. Denne alkohol drikkingen kan ha vært ødeleggende for «recovery» men jeg har faktisk litt problem med å ikke drikke. I morgen er det fredag å jeg gleder meg til å slippe å ha det så (!vondt!)
Sist endret av Veggen; 23. november 2018 kl. 03:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.