View Single Post
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Kan hende jeg var litt krass, men jeg vet det er veldig lett å falle inn i slike "nerde" grupper, ettersom de slipper inn alt og alle, derav speiler det klientellet... Det er også viktig å få med seg at når du driver med en sport, spesielt en med høy intensitet, og gjerne en del kroppskontakt, så er det veldig mye enklere å bli kjent med folk. Det er ihvertfall min erfaring med å starte på diverse sporter gjennom livet mitt.
Vis hele sitatet...
Hva du definerer som "nerde"grupper får bli opp til deg, men noen liker (uansett hvor utrolig det enn måtte høres ut) å snakke om andre ting enn fotball eller sport generelt.

Det er mange ting du kan gjøre, TS, men det er selvsagt ikke så lett å bygge opp et sosialt nettverk fra scratch. Det er mange gode tips her, og om noen av de virker riktige for deg, bør du følge dem. Om du er ung kan du spare penger på å bo i et kollektiv, samt at det er sosialt. Hvis du er interessert i politikk, kan du melde deg inn i et parti, en forening eller en studiesirkel. Dette pleier som regel å være veldig sosialt, og politikk fungerer jo også hendig nok som en instant icebreaker. Lykke til, uansett.